Monday, January 28, 2008

Fara teme!

Ce fericire trebuie sa fie pe capul elevilor de azi! Gata cu temele de vacanta! De ce nu m-am nascut si eu cu 10 ani mai tarziu? Aveam toate sansele sa ajung o analfabeta cu fitze, dar care stie sa trimita mail-uri...constructive, prezenta la toate concertele lu' Pepe si alu' Andra si mare critic de filme non-agresive. Pai, la cate jucarii am donat copiilor defavorizati, mi-am castigat dreptul sa frec buda...(intr-un hotel pentru 4 mil/luna). Elevii ca elevii, dar ce-o fi in capul domnului Inspector? O fi donat si el multe jucarii la viata lui de a ajuns asa de bine...Si cum poti sa ignori vocea ratiunii care-ti sopteste "tati, n-am chef sa-mi fac temele"? Viitorul e al vostru, copii!

Teachers, leave the kids alone!

No comments:

give it a second thought

give it a second thought