Wednesday, January 23, 2008

crudul adevar sau pur si simplu sick...?

Daca va gandeati sa faceti copii in viitorul apropiat, razdanditi-va! Daca i-ati facut deja, ascundeti-i bine ca lumea s-a intors cu fundu' in sus! Cel putin pe mine ma sperie ceea ce se numeste acum desen animat si la ce sunt expusi copiii. Unde sunt Bugs Bunny si Tom si Jerry? Desi o forma sau alta de violenta exista cam in toate desenele animate, de la Sailor Moon la Popey Marinarul, si ce sa mai zic de Pokemon, totusi asta depaseste orice limita!
Cumva parintii sunt atat de ocupati in ziua de astazi incat sa lase pana si discutiile religioase in seama desenelor? Prima intalnire a unui copil cu "ingerasul Satan" cade in preocuparile unor minti bolnave carora profanatul cimitirelor si balacitul in sange de capra li se pare deja banal. Sau poate ca, in stilul "Patimilor lui Isus", e nevoie de imagini dure ca sa mai sensibilizeze pe cineva care a invatat mai multa anatomie din jocuri pe calc si are la activ mai multe "crime" decat un soldat american. Daca asta e cazul, eu ma duc sa-mi leg trompele uterine, ca nu vreau sa am asa ceva pe constiinta. Bine ca totusi mai exista cineva care sa interzica astfel de manifestari de geniu cultural de pe televizor, dar cum copiii butoneaza fara limite si intr-o frenezie pe net, tare mi-e ca nu-i de ajuns. ...si parintii sunt tot mai ocupati...
Urmariti filmuletul si dati-mi de stire care va sunt parerile. Poate sunt eu invechita...

PS: sa-mi spuneti si mie care e aluzia la Einstein. O fi descoperit el principiul bombei atomice, asa cum si Nobel a inventat dinamita, dar inventatorii nu pot fi trasi la raspundere pentru modul in care le sunt folosite inventiile. In cazul asta ne-am lipsi de cutite, pixuri, masini si atat de multe altele.


No comments:

give it a second thought

give it a second thought